ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1. Kde všude zboží odesíláte?

Zboží odesíláme do všech zemí světa.

2. Kolik zaplatím za poštovné?

Za poštovné při nákupu nad 1000 Kč neplatíte nic. V rámci České republiky je poštovné a balné účtováno částkou 70Kč. V případě využití kurýrní služby zaplatíte 110 Kč. Doručení do ostatních zemí světa si účtujeme jednotnou sazbou a to 135 Kč.

3. Za jak dlouho mi bude zboží doručeno?

Objednávku zpracujeme ihned. Délka doručení zboží v rámci České republiky trvá přibližně 2-3 pracovní dny, podle toho jakou přepravu si vyberete v pokladně při nákupu. Doručení závisí na zemi do níž se produkt zasílá a proto v rámci Evropy zásilku doručíme od 3-10 dní, do USA za 6-12 dní a do ostatních zemí světa od 6 do 21 dnů.

4. Jakou velikost bych si měl vybrat?

Pro ověření správnosti velikosti se prosím podívejte na tabulku velikostí.

5. Z jakých materiálů jsou vyrobeny produkty Slippsy?

Pantofle Slippsy jsou vyráběny z kvalitních bavlněných látek s veselím potiskem a měkkoučkého molitanu, jejichž spojením se Vaše noha bude cítit jako v peřince. Trenky se vyrábějí se 100% bavlny a jsou přizpůsobeny tak, aby se v nich doma dobře válelo. :)

6. Kde se vyrábějí produkty Slippsy?

Papučky jsou vyráběny v naší dílně na východním Slovensku, kde osobně dohlížíme, aby byly vyráběny v té nejvyšší kvalitě. Takže žádné '' číňaky "u nás nenajdete. Trenky zase vyrábíme v České republice.

7. Dají se produkty Slippsy prát?

Ano, dají se prát. Aby Vám sloužily co nejlépe, doporučujeme pantofle prát ručně, nebo v pračce na programu ruční praní.

8. Jaké platební metody nabízíte?

Dobírka
- Platba v hotovosti při doručení zboží. V případě pokud Vás pan pošťák nezastihne doma, tak si zásilku máte možnost vyzvednout na pobočce Vaší pošty.
GoPay
- Platba platební kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, MesterCard Electronic, Maestro.
- Platba převodem na účet
- Platba online platebním tlačítkem
Za platbu přes GoPay neplatíte žádné dodatečné poplatky!
Paypal- po vytvoření objednávky jste přesměrováni přímo na stránku PayPal, kde se přihlásíte a potvrdíte vaši platbu.

9. Je možné zboží vyměnit, nebo vrátit pokud mi velikost nesedí?

Samozřejmě, zboží je možné vyměnit, nebo vrátit do 30 dnů od doručení, avšak produkt musí být nepoužité, v původním obalu. Náklady za poštovné spojené s výměnou produktu jsou hrazeny zákazníkem.

Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, prosím kontaktujte nás na info@slippsy.com
Rádi zodpovíme všechny Vaše otázky. Tím Slippsy.

 

 

 


No products

To be determined Poštovné
0,00 Kč Spolu

Pokladna